loading...
ساعت عاشقانه
لایو بازدید : 26 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام به دوستای خوبم....

اول بگم که خیلی خوشحالم که از طریق این وبلاگ کلی دوستای خوب پیدا کردم که بهم اعتماد کردن و میخوام بگم که از ته قلبم همتون رو دوست دارم....

برای کسایی که شماره هاشون رو برام توی کامنت خصوصی گذاشته بودن شرایط ارسال کتاب درسنامه بهداشت دکتر کهن رو فرستادم...بقیه هم لطفا شماره هاتون رو برام بزارید...

تست های بهداشت رو هم خودم دارم براتون از اول تایپ میکنم چون که خیلی از لحاظ فونت و صفحه بندی و این حرفا داغون بود...گفتم یه چیز شیک خوشگلی باشه با رغبت بخونیدش کبف کنید

ایشالا تا آخر هفته تموم میشه و میبرم پست و براتون میفرستم...راستی از دوستاتون هم بپرسید که اگه کسی میخواد تا آخر هفته بهم بگید تا یه بار هزینه پست رو پرداخت کرده باشید...

راستی درصدام رو هم نگاه کردم براتون میگم که حدودا چیکار کردم....

بارداری:۵۶

بهداشت:۷۵

جنین:۶۳

داخلی:۵۴

نوزادان:۶۷

زبان۶۱

همه درصداتون در حد ۶۰ باشه صد در صد قبولید ایشالا...زبانم همون ۲۰درصد بزنید...البته اگه از ۶۰ بیاد پایین تر زبانتون باید بالاتر باشه که کمبودشو جبران کنه....میدونید ۶۰ درصد  رو اگه بخواین از ۲۰ حساب کنید چقدر میشه؟میشه ۱۲ از ۲۰....یعنی نمیتونید هر درسی رو از ۲۰ نمره ۱۲ بگیرید؟؟!!!

حتما میتونید

با آرزوی موفقیت برای همه دوستای گلم...

پی نوشت:دوستای اصفهانی جمعه ۱۰ آبان هتل آسمان همایش موسسه یاس برگزار میشه...ساعت ۹تا ۱۲...حتی اگه نمیخواهید کلاساشو شرکت کنید همایششو بیایید خیلی انگیزه میده واسه شروع کار...دوستانی که متاهل هستن حتما با شوهرشون بیان شوهراشون هم انگیزه میگیرن واسه همکاری در راه ارشد

از ما هم قراره تجلیل کنن جایزه بدن....وای فک کن عکسمو چاپ کردن توی مجلشونمنم دارم روی متن سخنرانیم کار میکنم..ههههههه

پی نوشت ۲:راستی بچه ها عیدایی که گذشت هم مبارک..خصوصا به سادات عزیز

پی نوشت ۳:دیروز سالگرد ازدواج من و آقای همسر گلم بود...تبریک به عشقم که مرد بزرگ زندگی منه.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 3,197